Alla inlägg under juli 2012

Av Tove - 1 juli 2012 21:18

Ja, natten till lördagen kom jag och Martin hem från boden. Det var både tråkigt och skönt, borta bra men hemma bäst!

I boden har vi ätit underbar mat varje dag, jag har tagit mina dagliga promenader och sen har vi åkt runt till släktningar till Martin och spelat krocket mm. En bra vecka blev det verkligen! :) Ja, sen har vi träffat lilla Hugo för första gången också, han är verkligen stor för att vara vara 6 veckor, på alla sätt och vis: vaken, sprattlig, pratar(bebisspråk), skrattar mm. Han är helt otrolig faktiskt. :)

Igår var det lite fest här hemma, Stoffe och Magda kom hit först och sen kom tvillingarna med en kompis. Spelade drickspel, surrade, dansade och hade riktigt roligt faktiskt. Jag och Martin somnade inte förrän vid sjutiden för snarkproffsen låg och sov på varsin soffa! :P 

Idag har vi inte gjort så mycket alls, sett lite band of brothers, ätit rester från igår, tagit en promenad och sett lite serier och påbörjat fyra nyanser av brunt. Det finns så mycket bra man kan se! 


I boden köpte jag en ny mobil också, Anders råkade ju tappa min förra så han ska betala min nya senare, Martin fick läga ut pengarna än så länge! Martin fick sin mobil i tidig present av sina föräldrar plus att han fick en skäggtrimmer som han har önskat sig superlänge men aldrig kommit sig för att köpa. Så vi är så nöjd nu båda två med våra sony ericsson Mini! :) 


Ska lägga in bilder på datorn nån dag när jag orkar så kan ni få se hur vi hade det i boden, tror jag knäppte några. Knäppte iaf några bilder på storforsen, nordens största fors! 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards