Alla inlägg under juli 2013

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!!
En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt!

Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll!

Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen Isaksson. Jag åkte rutchkana med Hugo som sedan följde med oss och farmor hit och lekte lite mer. :)
Kanontorsdag!! :D

25

Av Tove - 9 juli 2013 22:55

Igår fyllde jag 25! Fattar det inte själv, helt plötsligt är man verkligen vuxen påriktigt!
Jag fick smycken och en klocka av Martin och middag på en finfin restaurang av Ulf och Anita. Fick även en drinkshaker och två örngott av Jenny, Niklas och Hugo :) alla prickade så otroligt rätt och jag är superglad för allt!!! Tack <3
Har ju sen tidigare fått symaskin med finfina tillbehör av mamma och pep också. Sen skulle pappa och farmor ge mig pengar när jag kommer hem ;) Linda hade visst också nåt, spännande! :D

På födelsedagen åt jag ankbröst med hallon och chèvre till förrätt och oxfilé med pommes, bearneisesås, smörsky och ceasarsallad till varmrätt! Underbart!!!! Mums filibabba!! Måste göras om ;)

På förmiddagen kom Martins mormor Monika förbi och åt tårta och gick på marknad med oss. Mycket trevligt!
Bra dag och nu är jag gammal!

Tack alla i familjen Djärv/Hedberg/Isaksson för härliga dagar här i Luleå! Hoppas resten av vistelsen blir lika bra! :D och vi kan ju klämma in Söderlund också och tacka för brödet ;) ska även få mer om någon dag! Monika är bäst på limpor!

På bilderna så är det såhär i ordningen jag skriver:
Ankbröst som jag, Martin och Ulf åt
Älgcarpaccio som Anita åt
Entrecote som Ulf och Martin åt
Röding som Anita åt
Oxfilé som jag åt
Sen en drink som Martin drack och bilder på vad vi fick titta på medan vi åt :) klockan är ju också med högst upp!


[Bild]

[Bild]

Av Tove - 7 juli 2013 11:49

Ligger just nu i sängen i Luleå med ond rygg! Jag har t.o.m sovit sittandes i fåtölj en timme inatt! :( superont har jag!
Igår hjälpte vi Jenny och Niklas att flytta, ca: 7h tog det. På slutet var det mest småplock kvar som Jenny ville fixa själv så, då åkte vi hem för att äta världens godaste älggryta! Mums

Efter maten satt jag, Martin, Ulf och Anita här hemma och drack vin och surrade och trots den långa flytten så kom jag inte i säng förrän vid 01 typ!
Idag blir det lugnt och eventuellt en tripp till Boden för att hälsa på Monica och säga grattis i efterskott (hon har fyllt 70) och sedan ska vi titta till Ruts grav.

Av Tove - 4 juli 2013 15:54

Om ett tag kommer Martin hem från jobbet och börjar sin semester :) jippi!!!!!!!!!
Han har jobbat så hårt på ett jobb han just nu inte vill ha. Han behöver utvecklas, vilket han inte kan göra där. Han är trött och slut hela dagarna och i några dagar har han haft ont i kroppen och såret :( hoppas verkligen att han håller sig frisk och får en underbar semester! Han är värd varenda sekund av den, och mer därtill!!

Så därför har jag köpt presenter till Martin, dom ligger här hemma och väntar på att han ska komma hem. Älskade älskling, du är bäst!

Av Tove - 3 juli 2013 15:03

tills Martin börjar sin semester! Stackarn är ruggigt less nu, så nu längtar vi!
På fredag åker vi till Luleå för att vara där i över en vecka. :)
I helgen ska vi hjälpa Niklas och Jenny att flytta och på måndag fyller jag år. Sen får vi se vad vi gör med resten av veckan? sista helgen ska vi iaf på Luleå hamnfestiva, det är det enda som är bestämt. :)

Måste också tillägga att jag är sjukt nöjd med nya mobilen. Den är rena rama drömmen ;) har knäppt typ 500 bilder med den redan och då är typ alla bilder på systrarna! ;P

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards