Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!!
Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;)
Ska bli kul att bläddra i lite böcker igen! Men undra hur länge det håller i sig? :P efter två dagar är man väl less igen :/
Den här terminen läser jag tre kurser varav en av dom är VFU :) tror tiden kommer springa iväg! Plus att jag ju håller på att ta körkortet också! Blir till att ha hjärnan på full aktivitet hela dagarna! Räknade ut att jag kommer ha så fullt upp fram till januari att jag bara kan tacka ja till jobb i sammanlagt 3veckor! Allt det beror på inneveckor på skolan,VFU och körkortet! Och då har jag inte räknat på tid för att plugga! det får jag göra däremellan ;) De e mycket nu!!

Håller tummarna för att jag ska kunna ta körkortet snart å få det gjort iaf :) då blir det en mindre sak att tänka på :) något som dessutom spökat i mitt huvud sen jag var 18!! Jävla pengar! Tack mamma och pepen för alla pengar ni lägger ut på mig och mitt körkort trots alla barn ni har hemma :) och tack pappa som hjälper till då han kan och mamma och pepen inte kan! Bra teamwork och härligt och skönt för mig att slippa det där! Fattig student å allt :( puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards