Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Julen är över och nytt år har börjat!

Av Tove - 3 januari 2012 14:51

I jul var jag i Boden som ni alla kanske vet! ;)
Och det var mycket bättre än väntat, inte för att jag hade trott det skulle vara tråkigt men jag hade trott att jag skulle sakna min familj mer än jag gjorde men det gick faktiskt bra, mer än bra! Det var lite jobbigt när jag pratade med dom i telefonen bara men annars så var det faktiskt kanonkul med god mat, sällskapsspel, glada människor och tomten! Som en jul ska vara helt enkelt!!! och sen kommer vi till dagen innan jul...... 
Dagen då vi förlovade vi oss! :) Lycklig lycklig lycklig! 23/12-11

Vi drack bubbel, badade bubbel och åt god mat, en mysig dag och rolig kväll fick vi!

Så med året som komma skall har jag mycket nytt framför mig, jag är nyförlovad, jag och Martin får förhoppningsvis lite tur i lägenhetssökandet och jag ska börja i skolan igen! Sen får vi se vad som händer mer..

Antagligen en massa mer roliga saker, jag hoppas på ett körkort och en rolig, härlig semester med Martin!

Nyår firades i Västerås hos pappa, lyckat även det! :)



Och med all skit som hände förra året så hoppas jag att alla mina nära och kära ska få vara friska iår,  inga mer dåliga överraskningar och sjukdomar TACK!! Jag vill ha kvar hela min släkt några år till!! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 24 augusti 2013 14:17

I tisdags firade jag och Martin 3år tillsammans. Det var då vi kom överens om att vi nog var tillsammans nu ;) Första gången vi träffades var två somrar innan lite snabbt och sen träffades vi några gånger på dom två åren tillsammans med gemensamma ...

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!! Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;) Ska bli kul att blädd...

Av Tove - 15 augusti 2013 22:14

Igår kom skrotungarna för att vara här i två nätter! Vi har bakat sockerkaka, varit på stan, ätit glass, sett filmer, spelat tvspel, dataspel, klättrat i träd och bara myst!! Lite bilder såklart!! Wilma har klippt sig hos frisören idag med ;)...

Av Tove - 7 augusti 2013 15:00

Sitter just nu i bilen och väntar på Martin. Han är just nu inne på s.o.s alarm och gör ett test ;) håller tummarna!! :D Semestern var underbar! Håkan Hellström var underbar! Ja, allt har varit bra nu på slutet! :) Har börjat ta tag i körkortet...

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!! En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt! Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll! Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards