Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Pluggeliplugg

Av Tove - 21 januari 2012 16:15

Här läses det för fulla muggar kan jag lova! Martin jobbar hela helgen och jag läser och har börjat på lite uppgifter. En uppgift är klar och en är nästan klar, sen är det inte mycket kvar på den sista heller. Jag ska såklart läsa igenom och göra om lite här och där, men känns skönt att man är ganska snabb! Men måste se till så jag inte är för snabb och gör något som bara blir halvbra, för jag vill ha det riktigt gjort! Samtidigt som jag känner att det är första gången jag gör uppgifter och läser på högskolenivå och tycker inte att det är hela världen om det blir lite fel i början för då kan det bara bli bättre sen.. Huvudsaken att jag inte är helt ute och cyklar, då skulle jag få panik. Men när jag ska träffa studiegruppen på torsdag så får jag höra lite med dom då hur långt dom har kommit och vad dom har gjort och sådär.. så vet jag ju om jag är helt fel ute då, plus att man kanske kan tipsa varandra! 

Anledningen till att jag pluggar så hårt i helgen är för att jag ska jobba fyra dagar i veckan som kommer och kanske veckan efter också, så då måste jag se till att få till det innan vi ska vara på plats i Härnösand igen vecka 6. Blir kanske lite kämpigt men jag hoppas att det kommer att funka för mig, extra pengar är alltid bra! 


Ja det fanns inte mycket roligt att berätta för mig märker jag.. Inte mycket att göra heller.. Lägger böckerna på hyllan för dagen och fortsätter imorgon, städa och tvätta gjorde jag igår så blir väl till å koppla av framför tvn i väntan på Martin då! :) Ska även ringa Liam och säga Grattis på 6års dagen och göra ett inlägg i bloggen till han :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 24 augusti 2013 14:17

I tisdags firade jag och Martin 3år tillsammans. Det var då vi kom överens om att vi nog var tillsammans nu ;) Första gången vi träffades var två somrar innan lite snabbt och sen träffades vi några gånger på dom två åren tillsammans med gemensamma ...

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!! Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;) Ska bli kul att blädd...

Av Tove - 15 augusti 2013 22:14

Igår kom skrotungarna för att vara här i två nätter! Vi har bakat sockerkaka, varit på stan, ätit glass, sett filmer, spelat tvspel, dataspel, klättrat i träd och bara myst!! Lite bilder såklart!! Wilma har klippt sig hos frisören idag med ;)...

Av Tove - 7 augusti 2013 15:00

Sitter just nu i bilen och väntar på Martin. Han är just nu inne på s.o.s alarm och gör ett test ;) håller tummarna!! :D Semestern var underbar! Håkan Hellström var underbar! Ja, allt har varit bra nu på slutet! :) Har börjat ta tag i körkortet...

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!! En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt! Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll! Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards