Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Tove - 6 maj 2012 20:41


LIVING THE DREAM!


     


Med min älskling! 



och...


Min underbara familj


 

       

       

     

Finns så många mer min släkt som jag också älskar! Men valde att ta med: My, Fanny, Wilma, Linda, mamma, Pepen, Irma, Emilia, Anton, mormor, farmor, farfar, pappa och Eva på bilderna! 
Bara för att man inte är med så betyder inte det att jag inte älskar dom lika mycket,

för kärleken är stor! :) 


Av Tove - 6 maj 2012 16:34

Ja då var det söndag och helgen börjar lida mot sitt slut.. Martin har jobbat hela helgen och jag har varit hemma och tagit det lugnt, städat lite men mest tittat på tv och suttit vid datorn, ska nog ta mig en promenad och lysna på lite radio! På torsdag åker jag och Martin till Västerås och hälsar på pappa och Eva. På fredag ska vi ha myskväll, jag och Martin ska ut och äta och bowla eller spela pingis, blir säkert biljard också!   Sen kanske vi tar en krogrunda också när vi ändå håller på! På lördagen blir det troligtvis grillning och sånt med pappa och Eva, kommer bli vrålmysigt! Vi ska ta tåget istället för bilen den här gången, slipper Martin tänka på vad han dricker å så på lördagen och kan slappna av. Han har jobbat så otroligt mycket sista tiden och förtjänar verkligen att ha det riktigt mysigt!   Underbart att ha en helg som bara är och inte göra något vettigt alls, bara vara!



 

Älskar dig Martin Djärv! 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards