Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Tove - 7 juni 2013 23:04

Hm, var ska man bo egentligen? Jag har funderat hela kvällen. Martin kanske inte tror jag är allvarlig med mina idéer men jo. Allvarlig är jag!
Funderar på att flytta till ljunga ena stunden. Andra stunden funderar jag på Luleå och den tredje på att bo kvar här. Jag tycker verkligen att det vore mest rättvist att bo i Luleå ett tag och Martin både vill och inte vill flytta dit. Han trivs bra här. Plus att det då skulle bli väldigt långt till pappa för mig. Typ 100mil mer exakt! Men det finns flyg, tåg, buss och bil. Kanske skulle vara tvungen att ta längre resor när man åker då. Som vi gör när vi åker till Luleå nu. Man måste minst ha tre hela dagar för att hinna med sig.

Just nu spelar det absolut ingen roll var jag bor då jag läser på distans. Och allt som finns här finns ju där. Det enda jag skulle sakna skulle vara syskonen, farmor, mamma osv. Men vafan. Omöjligt är det ju inte. Resa kan vi göra ändå. Jag har ju skolvecka ca var femte vecka och då skulle jag ju kunna bo hos mamma och farmor dom veckorna. Hm... Vi får se vad vi kommer fram till. Det går alltid att flytta hem igen, var man än flyttar i världen!!

Suck för familj långt bort. Varför är alla så utspridd? Luleå-ljunga-Västerås.
Kanske man skulle flytta till övik eller nå. På mitten!!! Haha

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards