Alla inlägg den 21 december 2011

Av Tove - 21 december 2011 17:52

Ja vi är nervös här hemma.. Varför? För att vi ska åka till Boden med ett däck som är skitdåligt! :( 
Vi var iväg och pumpade det idag och det ser inte så bra ut, så nu hoppas vi att vi kommer fram säkert!

Men härligt ska det iaf bli med julfirande jag längtar som bara den, men måste nog säga än en gång att det känns konstigt att jag inte ska fira hemma med min familj! Men det blir fler jular som ska firas och nu hoppas jag på att Martin går med på att vara hemma här nästa år och fira, så vi kan ta varannat år. 

Har nyss packat, det blev två små resväskor och 4 påsar med grejor, plus min handväska och Martins väska!

Man kan tro att vi ska flytta när man kolla ut i hallen, haha! 


Nu ska vi snart ta och värma på resterna från igår och äta middag framför tvn.

Martin gjorde en grymt god baconsås med broccoli och lite sting i, mumsigt värre kan jag lova!!


God Jul på er alla!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards