Alla inlägg den 1 april 2012

Av Tove - 1 april 2012 17:27

Idag är det vårstädning här hemma!
Jag har putsat alla fönster, bytt gardiner och dukar, dragit fram alla möbler och dammsugat och skurat där bakom (även övriga golvytor såklart), plus att vi tvättar.

När vi vaknade imorse tog Martin och bakade scones, sen tog vi oss en timmes promenad och snart ska jag börja med middagen. En härlig dag med andra ord, trots städning! :)

Igår var vi bara hemma och såg på film också kom Maja och Wilda förbi och hälsade på en sväng. :)

Vi tog och fuskade och åt en varsin pizza igår också, å fan vad gott det var med calzone! 
I fredags festade vi lite, jag gick på krogen med grabbarna och Martin stannade hemma och sov :P


Här är lite bilder på hur det blev med påsk/vår gardiner.. Och en bild eller två på Wilda också! 


Vardagsrummet:




Köket:


     




Wilda och Maja:


   

Tack för besöket, imrogon kommer jag till er :) 





        

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards