Alla inlägg den 19 april 2012

Av Tove - 19 april 2012 11:51

Idag började jag morgonen med att springa ner och tvätta, sånt som måste göras!

Sen satte jag mig och började med skolan, sånt som måste göras! 

jag har panik inför att det redan är torsdag och att det är skolvecka redan nästa vecka!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Imorgon är det klassfest! :) 
Ska bli grymt roligt, hoppas att alla kan komma bara och det är inte klassfest utan studiegruppsfest.

Om hela klassen skulle komma skulle vi göra det bra då alla är utspridda över hela sverige!

Vi ska grilla hos Torbjörns föräldrar (han lånade huset) och dricka lite gott (grogg)

och sen får vi se vad som händer, men ner på stan lär vi ju ska iaf! :)


Ska komma ihåg att köpa batterier så jag kan ladda kameran också! 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards