Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Sista dagarna i Västerås

Av Tove - 15 april 2012 13:03

I fredags kom pappas kompis Rogga hit, vi var ner på Giddepuben och spelade biljard och åt pizza. Det var härligt och roligt förutom det att jag blev så förbannat jävla trött, gick hem å sov vid 23-24 tiden! 
Igår var jag piggare, Linda, Eva och jag åkte iväg bort på Hälla och handlade lite, Willys, bolaget och McDonalds. Hemma igen började vi med att marinera köttet och dona lite i köket. Sen brakade det loss, jag och Eva "lekte" ABBA (dansade och sjöng),vi spelade gitarr, Rogga, Pappa och Linda var ute och grillade sen både åt vi och drack! :)
Var på Giddepuben även den kvällen, spelade biljard och hade skit roligt.... så roligt att alla som  var där följde med oss hem på efterfest. :) Sista människorna gick härifrån vid 03.30 och jag satt sedan själv vid datorn och pratade med Martin till klockan 05.00 Idag är man mer död än levande kan jag lova och då ska man sitta på ett tåg i 5 timmar (3tågbyten) JIPPI, NOT!

Ja fyfan säger jag bara... veckan som varit har varit härlig, mycket Fia med Knuff för mig och Linda, några promenader och filmtittande! Sen har jag saknat Martin så det ska bli skönt att komma hem till han nu kan jag lova! 

Nu ska jag få i mig något att äta snart, vägrar sitta på ett tåg och vara hungrig (det har jag gjort en gång och jag gör inte om det!).
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 24 augusti 2013 14:17

I tisdags firade jag och Martin 3år tillsammans. Det var då vi kom överens om att vi nog var tillsammans nu ;) Första gången vi träffades var två somrar innan lite snabbt och sen träffades vi några gånger på dom två åren tillsammans med gemensamma ...

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!! Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;) Ska bli kul att blädd...

Av Tove - 15 augusti 2013 22:14

Igår kom skrotungarna för att vara här i två nätter! Vi har bakat sockerkaka, varit på stan, ätit glass, sett filmer, spelat tvspel, dataspel, klättrat i träd och bara myst!! Lite bilder såklart!! Wilma har klippt sig hos frisören idag med ;)...

Av Tove - 7 augusti 2013 15:00

Sitter just nu i bilen och väntar på Martin. Han är just nu inne på s.o.s alarm och gör ett test ;) håller tummarna!! :D Semestern var underbar! Håkan Hellström var underbar! Ja, allt har varit bra nu på slutet! :) Har börjat ta tag i körkortet...

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!! En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt! Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll! Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards