Direktlänk till inlägg 24 april 2012

SJUK!

Av Tove - 24 april 2012 16:06

Har varit sjuk sen i fredags, gick på skolan igår iaf då vi hade redovining och det gick hur bra som helst!

Kände på kvällen att jag började bli frisk men vaknade imorse och kunde knappt röra benen. Har ont i öronen, halsen, har feber och hosta. Hoppas det går över snart! 
Känns ganska skönt att jag inte gick på skolan idag när jag såg på fb att bilden jag brukar åka fått soppatorsk!

Det hade ju verkligen varit pricken över i!
Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare till middag här hemma, ska bli riktigt gott. Var nyss på coop och handlade köttfärs för 29:- kilot! Resan till coop var däremot inte så jävla roligt kan jag ju säga.. FY FAN, kände mig som en tant på 99år. Inte roligt att cykla när man är sjuk, men nu är jag hemma och kan lägga mig och vila igen! :)


Jag skulle egentligen behöva läsa lite men har ont i huvudet så orkar inte det nu! 
Skulle också behövt dammsuga och skura, men det orkar jag abolut inte!

Blir ett stort glas vatten, en alvedon och tvn för mig tills Martin kommer hem klockan 19.15



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 24 augusti 2013 14:17

I tisdags firade jag och Martin 3år tillsammans. Det var då vi kom överens om att vi nog var tillsammans nu ;) Första gången vi träffades var två somrar innan lite snabbt och sen träffades vi några gånger på dom två åren tillsammans med gemensamma ...

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!! Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;) Ska bli kul att blädd...

Av Tove - 15 augusti 2013 22:14

Igår kom skrotungarna för att vara här i två nätter! Vi har bakat sockerkaka, varit på stan, ätit glass, sett filmer, spelat tvspel, dataspel, klättrat i träd och bara myst!! Lite bilder såklart!! Wilma har klippt sig hos frisören idag med ;)...

Av Tove - 7 augusti 2013 15:00

Sitter just nu i bilen och väntar på Martin. Han är just nu inne på s.o.s alarm och gör ett test ;) håller tummarna!! :D Semestern var underbar! Håkan Hellström var underbar! Ja, allt har varit bra nu på slutet! :) Har börjat ta tag i körkortet...

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!! En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt! Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll! Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards