Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Tove - 5 juni 2012 17:17

HAHA, glömmer alltid bort att jag har en blogg, så jävla illa!
Helgen har varit rätt så lugn, i fredags drack jag och Martin och spelade gitarr och lite sånt.
I lördags var vi bara hemma och såg på film å myste och i söndags var det final av både mästarnas mästare och big brother. Fan vad glad jag blev när Hanna vann alltså, snacka om rätt vinnare! I mästarnas mästare vann ju Jönsson och det var inte heller fel men jag hade helst velat se Pernilla vinna! :P 

Idag har jag haft en riktig städdag och lagat god mat! 

På torsdag ska jag och Martin på Ikea och handla, sen på bolaget, ica maxi och citygross.

Martins föräldrar kommer hit i helgen så ska handla lite tills dess.  

Bästa handlingen kommer att vara en toalettsits och en ny duschslang.
Nu är vi less på att ha en slang som lossnar från munstycket och en toalettsits som åker runt! :S

Snart kan vi alltså sitta still på toan igen och duscha utan att få vatten överallt. ;)


Sitter just nu och lysnar på musik i lurarna, funderar på om diska vore en bra idé? 
Göra matlåda till älsklingen och lite sånt..

I flera dagar nu så har jag och Martin suttit klistrad framför ett pusselspel på x-boxen.
JAG HAR ALLA HIGHSCORE! :D Inte ofta jag får äga upp Martin i tvspel kan jag lova! 


Tacksam över att jag har dig älskling! 

Du gör mig så lycklig! :)

 



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards