Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Tove - 21 juni 2012 14:45

Iår blir det midsommarfirande i bilen för mig och Martin, vi ska nämligen åka till boden!

Känns inte som att midsommar är något speciellt iaf, lite mysigt är det ju med familj, god mat och lekar å sånt men tror det blir roligare och viktigare när man får egen familj. Om vi har tur så kommer vi att vara framme vid 20.00 kan bli senare också?!? Det är alltid härligt i Boden men lite extra roligt känns det ju stt vi ska få träffa lilla Hugo. Förra sommaren var jag också i boden på midsommarafton och det var jättemysigt med god mat, dricka och lekar. Grattade även Jenny och Niklas till förlovningen då, lite roligt att dom sen förra året har hunnit gifta sig och fått barn :) Så fint!


Sista tiden har jag varit så duktig, jag har i nu tre veckor varit duktig med promenader och situps! 
Igår gick jag i ca 2 timmar och gjorde sammanlagt 180 situps. Idag har jag också varit duktig,

har redan gått i 2 timmar + :) 


Fick svar på tentan idag också, fick ett E men är ändå nöjd eftersom jag knappt ansträngde mig den här gången. Jobbade mycket och orkade inte ta upp böckerna då dom var så fruktansvärt tråkiga den här gången! 
Nästa gång ska jag anstränga mig mer även om kursen är tråkig dock. För bättre betyg än E vill jag ju ha. På förra kursen fick jag ett C. Då var jag riktigt nöjd! :) Tror faktiskt att jag klarar få ännu högre om jag anstränger mig, jag är ganska dålig på att anstärnga mig när det gäller skolan faktiskt. Tar oftast lättaste utvägen. Läser bara lagom och skriver så snabbt som möjligt! :S SKÄRPNING TOVE ERIKSSON!


Var ner på stan idag också, handlade två skjortor, ett linne och hårvax till Martin, en tröja till mig och två boxar vin till midsommarhelgen! 



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards