Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Tove - 7 juni 2012 13:33

Igår var jag ut på promenad med Maja, Wilda och Visky.

I 1,5 timme gick vi och det var så skönt att vi ska göra om det idag om några timmar.  

Såhär söt var lilla wilda när vi promenerade. (Har snott bilden av Maja)  ;D

 

  Sötnöt  


Imorgon kommer Martins föräldrar hit, alltså mina kära svärföräldrar! :) 
Ska bli riktigt roligt att få träffa dom igen då det var ett halvår sen sist, sjukt långt mellan gångerna ibland alltså. Jag har hunnit läsa en hel termin till förskollärare innan jag han se dom igen liskom! SJUKT! 
Då ska vi även skicka med presenter till den här lilla rackaren..

   

Har handlat som en tok vi, eller inte så vrålmycket egentligen kanske men tillräckligt för den här gången. Plånboken är ju inte så tjock som den önskas vara direkt! 

Vi lär ju köpa med oss något till den lilla prinsen varje gång vi åker dit skulle jag tro! 
Synd vi inte bor närmre....    


Världens sötaste lilla kille vågar jag lätt säga att det är! :) 
Vilken charmör alltså, han har lyckats charma både mig och Martin genom kort.

Tänk då vad han ska lyckas med i verkligheten! :P 

   HUGO  



På måndag har jag körlektioner i fränsta, mina första på 6år!!! Håller tummarna för att det ska gå bra!

Mamma tyckte jag skulle hem till henne och köra lite innan, men det hinner jag ju inte!?!?

Sen på torsdag om en vecka så är det svlutning i Ljunga för Wilmis. Jag skulle ha varit på det också,

men får se hur det blir! Beror ju på om jag får jobb och sånt också! 

Kan inte förstå hur fort tiden går alltså, Wilma Persson ska sluta i första klass!?

Vart tog min lilla snutta vägen? SKRÄMMANDE
     

                                                      Här är hon 2år.              Här slutar hon i förskoleklassen.


  Vackra unge!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards