Alla inlägg den 7 november 2011

Av Tove - 7 november 2011 14:55

I fredagsnatt åkte jag och Martin till Ljunga där vi sov tills igår. Det var riktigt mysigt och i lördags  bjöd vi mamma, Pepen och barnen på mat som vi lagade (kyckling och ris). Sen drack vi grogg och var till Jörgen på förfest innan forum där träffade vi både Linda, Camilla, Magda och Kristina!

Det var jättekul att träffa dom, vi spelade beerpong, dansade och surrade! 

Men sen när det var dags för forum så åkte jag och Martin hem till farmor och la oss och sov istället! :P 

HAHA blev tidig kväll men det gjorde inget då vi hade hållt igång sen i torsdags då vi var på konsert!

Och på tal om konsert..... på lördag ska vi på Eldkvarn!! :) :) :) :)

Pappa och Eva kommer hit så då blir det röjj!!!


Nu ska jag ta och städa färdigt, har precis dammat, dammsugat och skurat.

Så nu tar jag å byter handdukar, diskar och sedan hoppar jag nog in i duschen eller slår på nån bra film!

Ovido - Quiz & Flashcards