Alla inlägg den 29 november 2011

Av Tove - 29 november 2011 13:13

Idag har jag städat... igen! HAHA ja det är ju det man gör som "hemmafru".. GE MIG ETT JOBB!!

Jag har dammtorkat uppe på skåpluckorna i köket och oj oj oj så mycket damm det var där! Sen tog jag och rengjorde fläkten, dammsugade, skurade och diskade. Då var det bara till å sätta sig å koppla av då! :) 

Spela sims kanske? 

Vill att Martin ska komma hem så jag har någon att prata med!


SUCK FÖR ALLT!



Också detta helvete att det inte finns några lägenheter i den här jävla staden, vi har ju BARA sökt i ett år nu!!!!!

Kollar mitthem och blocket varje dag och söker på dom som verkar intressant hela tiden utan svar!


SUCK IGEN! 

HAHA näe jag får rycka upp mig nu och hoppas att jag kommer in på skolan eller får svar på något jobb annars!

Ja positivt tänkande nu för i helvete!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Ovido - Quiz & Flashcards