Alla inlägg den 28 november 2011

Av Tove - 28 november 2011 14:28

Vaknade upp och hade ont i hela kroppen, inte ensam om den känslan då Martin gick på toan och spydde.

Vad i helvete är det här? ska han aldrig få bli frisk??? :(

Iväg på jobbet gick han iaf stackarn som har varit sjuk i över en månad.. ska nog tvinga iväg han på en hälsokontroll! 
Jag har suttit vid datorn ett tag och filurat, spelat sims osv.. och jag börjar bli lite piggare nu som tur är och snart kommer Katta å hämtar mig å vi ska iväg till farmor! Jag tror inte jag är  sjuk utan har nog ont för att jag har sovit dåligt i farmors säng hela helgen. Den var mjukare än våran och dom där förbannade kuddarna var nog värst! :/

Man sover bäst hemma där man är van helt enkelt! NACKEN VÄRKER!


Sitter och funderar på vad jag ska laga för middag idag?

Om jag ska göra köttbullar och stuvade makaroner eller om jag ska göra kyckling eller korv? 

Måste köpa mjölk i vilket fall så vi får se vad det blir sen.. är inte sugen på nåt just nu iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards