Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Tove - 1 mars 2012 15:37

Imorse åkte jag och Karin bort till en förskola i Sallyhill, väl där intervjuade vi två barn och observerade en samling och utelek. Riktigt härliga ungar var det och lika skönt att komma ut i solen lite.

När jag sedan kom hem rakade jag bort Martins hår och i och med allt detta hår på golvet blev det även dammsugning av hela lägenheten och storstädning på skåp, dörrar och lister. Även grundlig städning på toaletten där även duschdrapperiet togs ner för tvättning. Så nu ska jag alldeles strax springa ner i källarn och hänga upp det som är klart och slänga in två nya maskiner. 

I helgen kommer pappa och Eva upp en snabbis också, kommer på lördag och åker hem på söndag.

Dom kommer väl mest för att hälsa på farmor och jag hakar på jag med, Martin måste ju jobba som vanligt då det är nåt han! :(


....... nu ska jag hoppa ner i källarn och sen ska jag se reprisen av Big Brother! :P HAHA


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards