Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Tove - 21 februari 2012 10:38

Idag blir/blev en riktig skoldag, vi började morgonen med adobe connect-uppgiften mellan 9-10 sedan klockan 14.00 ska jag till en förskola på sallyhill och intervjua en förskollärare om föräldrasamverkansfrågor. Hoppas jag hittar dit bara, jag får gå i tid så jag verkligen hinner fram! Sitter också och funderar på vad vi ska äta ikväll? 

Funderar på om det ska bli nåt med köttfärs kanske? Alltid samma fråga, utom igår för då var valet självklart då blev det specialmackor. Rostad bröd med stekt lök, stekt paprika och stekt ost med kall gräddfil o chilisås. MUMS! 

Igår gjorde jag all städning här hemma så idag är det lite lugnare tempo, igår skurade jag t.o.m sönder skurhinken! Det enda jag skulle behöva göra men som får vänta är att tvätta duschdrapperiet och diska. Diska gör jag innan jag går ut och tvättar gör jag nästa vecka! HAHA


Funderar på om jag ska göra om bloggen lite också, men jag vet inte hur?

Så vi får se hur det blir med den saken! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards