Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Tove - 24 februari 2012 15:03

Igår vaknade jag och spydde, sjukt onödigt kan jag tycka! Jag som hade planerat att jobba även igår. Men jag blev säkert smittad på jobbet i onsdags för där gick det magsjuka eller så var jag inte riktigt frisk själv än och tog emot dom få bacillerna direkt. Kan även vara för all stress som har varit sista tiden, det är mycket man ska hinna med, skola, jobb, läsa läsa läsa, skriva skriva skriva, och TÄNKA :P HAHA! 

Idag har jag mått bättre, vi ska äta carnitas ikväll.. Magda och Stoffe kommer hit å äter med oss! :)
Martin står och förbereder nu, pannacotta till efterrätt också! 

Men nu måste jag väl ändå få vara frisk hela året, så dundersjuk som jag har varit! 
Csn verkar lösa sig också, men jag ska inte få pengar för den tiden jag har läst, men vafan! Huvudsaken det löser sig så jag får lite pengar iaf!!

Känns som att det börjar ordna upp sig lite nu. Tråkigt är det iaf med studiegruppen, 4 stycken har flyttat över till grupp 2. Vi går ju fortfarande i samma klass så stor roll spelar det ju inte, men jag gillade min studiegrupp å nu är vi färre! 
Nu ska jag gå in i köket å kolla hur det går för Martin, sen ska jag ner på stan å möta upp Magda!

Kanonfredag helt enkelt! 


Ovido - Quiz & Flashcards