Alla inlägg den 11 september 2012

Av Tove - 11 september 2012 16:04

Idag när jag vaknade så kände jag mig helt död, inte ens duschen kunde väcka mig!

Klockan 10.00 var jag nere på miun här i sundsvall och satte mig för att plugga, efter ca 25 minuter kom även Torbjörn och gjorde mig sällskap. :) Då inte datorn fungerade i salen vi satt så fick vi vänta med att skriva klart uppgiften tills Madde kom (som kom senare då hon försovit sig). Men det var bara vi tre som orkade ta oss dit idag, dom andra pluggade hemma. 

Det var så skönt, jag läste allt som skulle läsas till en uppgift som ska redovisas muntligt v.40, nu har jag "bara" dom två skrivuppgifterna kvar och läsningen till ett litteraturseminarium v.40 som jag funderar på att läsa idag! :) 
Fast skrivuppgifterna är ju det som tar längst tid och enda andledningen till att jag inte börjat med dom är för att jag inte fått böckerna än! Den ena ska vara inlämnad och klar redan söndag nästa vecka, så lite panik över den kan jag ju erkänna att jag har.

Huvudsaken är att jag får böckerna den här veckan eller måndag nästa vecka så ska jag väl klara av det.


Har knappt hunnit träffa Martin idag heller, känns lite konstigt. Vi klev upp ungefär samtidigt men jag åkte ju ner på miun ganska direkt och han åkte på jobbet innan jag hann komma hem. Ikväll slutar han klockan 20.00 så vi ska nog hinna med lite tvtittande innan jag däckar i soffan eller sängen. Som det känns just nu så är jag fruktansvärt trött och komemr troligtvis inte orka vara vaken särskilt länge ikväll, och vi som hade tänkt se MIB . 


Imorgon ska jag på körskolan och köra en dubbelkörning, hoppas det går bra då det var ett tag sen sist nu. :P 
Fick även en inbjudan sv Micke till stiftelsens releasefest i början av oktober, hoppas Martin har ledig helg så vi kan gå båda två!Synd nog så har han inte fått sitt schema för den helgen än så än vet vi inte.. Men vi behövde ju inte svara nu på en gång heller som tur är. Men måsteju säga att det låter väldans trevligt! :)


Ja, jag tror jag somnar skrivandes! Det hade väl varit nåt det? Med huvudet rätt ner i tangentbordet: jhkdslakfjdlkcnkacudfhlkncmxc,.mxödsmöldsfjösamk jvod jsdovosaighry. 


/ Tove



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards