Alla inlägg den 14 september 2012

Av Tove - 14 september 2012 12:34

Ja här klev vi upp i tid och åkte till Birsta innan alla andra skulle dit. Vi handlade flyttkartonger och en gästsäng(uppblåsbar madrass), skor till Martin och stövlar till mig, ny bh, mat och alkohol. Ja det blev en ganska rejäl handling men inte alltför dyrt! 
Martins skor ville jag betala då det oftast är han som betlar annars och idag fick jag göra det :) Det blev ett par vita adidas, skitsnygga och på rea, dom hade kostat 800:- och var nedsatt till 299:-. Bra fynd!
Mina stövlar kostade 399:- , fodrade och jättefina som funkar till både fest och vardags! 

BHarna var ju på rea på Åhlens också, skitbilligt! Alla bh 99kr, fattar ni? Jag fattar inte varför jag bara köpte en ja!
Kommer nog gå ner på stan imorgon och kolla, kan ju vara bra att ha några fler menar ja... Är ganska svårt att hitta sköna i rätt storlek för ett bra pris annars. Var lättare när man hade mindre ...... ! 


Ikväll har vi tänkt bjuda Tim på middag, hoppas han vill komma. :P 
Han har jobbat natt så han sover nog och har nog inte ens hunnit tänka på vad han ska äta ikväll än. :/
From kommer ju också hit senare, blir inte förrän vid ca 22 tiden, men då ska madrassen blåsas upp och han ska få bosätta sig i köket ;) 

Ikväll blir det fläskfilé, strips, svampsås och rotfrukter i ugn.. Ganska vanlig rätt för oss som gör den ganska ofta men jävligt god. 

En pannacotta ska vi nog sno ihop också, imorgon tror vi vi kör enkelt då det mest ska drickas innan avenyn som vi ska iväg på rätt tidigt för att hinna se Magnus Ekelund som börjar spela 21.15 Blir nog varma mackor då! 

Nu har jag hoppat i mina nya strumpbyxor och ska titta in i garderoben och se vad man ks aha på sig i kväll sen tror jag att jag tar med mig gitarren och sätter mig i köket med den ett tag. Har inte spelat på hela sommaren typ! 

//TOVE



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards