Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Fullspäckat!

Av Tove - 25 september 2012 19:50

Dagen har varit helt full med aktiviteter.. Började dagen med att ta tåget klockan 07.47 till Ånge, där tog jag och mamma en fika på coop och sedan åkte vi på hennes jobb en snabbis! Klockan 10.30 var det dags för mig att köra med Mathilda, det gick bra så nästa gång är det stadskörning som gäller (12oktober).

Efter körningen gick jag hem till farmor där hon och jag tränade lite skrivning och läsning. Farmor har blivit riktigt duktig faktiskt, är så jag blir stolt så jag tror jag storknar! :) Älskade farmor min!!!   Efter mycket surr och träning med farmor begav jag mig bort på Knattebo för att hämta Fanny och My, sedan hem och busa och mysa med dom. Har även varit ännu en sväng till ånge med mamma, Wilma, Anton och Fanny för att köpa ovarealler till dom och My. Wilma valde en blå/svart täckdress, Anton valde en röd/svart "likadan" och Fanny och My en overall som var svart med rosaaktigt mönster på sidorna. :) superfina! Anton fick sig även ett par nya vinterkängor, även dom röda såklart! :) Dom var så söt när dom stod där och ville välja "tvärtom" om man säger så utan att folk blir tokig. Men det är ju lite så det är vare sig man vill det eller inte. Anton valde rött och Wilma blått. Kanske inte är alla barn som skulle få göra det för sina föräldrar. Många skulle nog låta Wilma ha rött och Anton blått. Töntigt tycker jag och blir glad åt mammas beslut om att dom skulle få välja själva! :) Kom typ nyss hem och är helt slut i kroppen, har läst på tåget till skoluppgiften som jag inte orkade läsa klart igår (är ännu inte klar). Plus att jag hållt på med körkortet, sovit jättedåligt inatt och har flyttkartonger överallt som tar mer energi än jag trodde. Men nu ska jag istället för att lägga mig död på min soffa lägga mig på Majas soffa och vara barnvakt till lilla Wilda. :)


Ja så nu ska jag som sagt strax klä på mig och cykla iväg till Maja och Jocke för att vara barnvakt åt Wilda medan dom spelar innnebandy. Efter dagen som varit så är jag redan väldigt trött kan jag lova, men klart man ställer upp för sina vänner som behöver lite hjälp med Wildisen medan dom får lite"egentid" ( satte snuffar på egentid då jag inte vet om jag kallar det så då dom spelar innebandy, är ju inte bara dom där direkt. Men egentid utan Wilda är det ju trots allt.) 


Om blogginlägget blev lite långt så är det för jag inte vet vad jag skriver och har gjort så mycket idag att jag inte visste hur jag skulle korta ner det :P HAHA


// Tove


 
 
Ingen bild

Maja

25 september 2012 20:27

Sluta skriv och kom hit nu!! ;) <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 24 augusti 2013 14:17

I tisdags firade jag och Martin 3år tillsammans. Det var då vi kom överens om att vi nog var tillsammans nu ;) Första gången vi träffades var två somrar innan lite snabbt och sen träffades vi några gånger på dom två åren tillsammans med gemensamma ...

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!! Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;) Ska bli kul att blädd...

Av Tove - 15 augusti 2013 22:14

Igår kom skrotungarna för att vara här i två nätter! Vi har bakat sockerkaka, varit på stan, ätit glass, sett filmer, spelat tvspel, dataspel, klättrat i träd och bara myst!! Lite bilder såklart!! Wilma har klippt sig hos frisören idag med ;)...

Av Tove - 7 augusti 2013 15:00

Sitter just nu i bilen och väntar på Martin. Han är just nu inne på s.o.s alarm och gör ett test ;) håller tummarna!! :D Semestern var underbar! Håkan Hellström var underbar! Ja, allt har varit bra nu på slutet! :) Har börjat ta tag i körkortet...

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!! En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt! Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll! Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards