Direktlänk till inlägg 26 september 2012

birsta och påbörjad flytt!

Av Tove - 26 september 2012 21:56

Idag började jag dagen med Maja och Wilda i birsta. Om ni hade hört mig så hade ni skrattat rejält! Jag busade så mycket med Wilda vid ett tillfälle att Maja inte fick en tillstymmelse till uppmärksamhet! Inte för att hon behöver det men hon ville ha råd om ett par skor! Jag sjöng, gjorde konstiga ljud och lät knäpp. Var mer det som var roligt. Haha

Vid kvart i tre hämtade vi nycklarna till nya lägenheten och gissa... Den var inte städad alls och riktigt smutsig! Fyfan!! Den var vidrig! Vi fick iaf städa (jag som sa jag ville så vi slapp vänta) och nu har vi alltså städat bra mycket både jag och Martin och än är det inte klart! :-S. Tror dock det blir bra snart för vi ska få välja tapeter i alla rum!! Jippi! Har aldrig haft sån tur! Alla rum!! Kommer bli vrålfint sen ju, fast synd dom inte kan göra om direkt. Hade varit skönt att flytta in när sånt är klart! Ni skulle känna lukten som är alltså?!?!?!? Man avlider av skiten. Har köpt ännu mer medel och massa spray som ska sprutas runt där hemma. :-) plus ättika som ska ställas i varje rum och fånga upp skiten. Vi är iaf helt slut båda två, helt slut. Blev smörgåstårta till middag idag! Så jävla gott!!! Latmat helt enkelt.

Som ni ser så här jag väldigt fina bilder på Wilda från idag och en bild på dagens middag! Haha dom flesta av bilderna är från vårat bus i skoaffären. Så fort jag slutade låta så blev hon sur och när jag lät så skrattade och eller log med hela ansiktet!
Söthjärtat då! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 24 augusti 2013 14:17

I tisdags firade jag och Martin 3år tillsammans. Det var då vi kom överens om att vi nog var tillsammans nu ;) Första gången vi träffades var två somrar innan lite snabbt och sen träffades vi några gånger på dom två åren tillsammans med gemensamma ...

Av Tove - 23 augusti 2013 16:01

Ja, i fem dagar har jag varit sjuk nu. Ont i halsen, örat och feber till och från! Nu vill jag bli frisk! 100% frisk!!! Till veckan ska jag jobba hela veckan och sen är det dagsbför skola igen den 2sep :) längtar faktiskt! ;) Ska bli kul att blädd...

Av Tove - 15 augusti 2013 22:14

Igår kom skrotungarna för att vara här i två nätter! Vi har bakat sockerkaka, varit på stan, ätit glass, sett filmer, spelat tvspel, dataspel, klättrat i träd och bara myst!! Lite bilder såklart!! Wilma har klippt sig hos frisören idag med ;)...

Av Tove - 7 augusti 2013 15:00

Sitter just nu i bilen och väntar på Martin. Han är just nu inne på s.o.s alarm och gör ett test ;) håller tummarna!! :D Semestern var underbar! Håkan Hellström var underbar! Ja, allt har varit bra nu på slutet! :) Har börjat ta tag i körkortet...

Av Tove - 12 juli 2013 14:33

Haha igår gick vi på hamnfestivalen och jävlar vad kul vi hade!! En hel 70s vodka drog jag i mig ensam... Haha sinnessjukt! Dansade, skrattade och skrattade mera! Bra kväll! Dagen var också bra. Vi gick iväg på en liten utflykt med familjen ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards