Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Tove - 18 oktober 2011 17:58

Martin har troligtvis fått tillbaka sin cysta vid ryggslutet och är sjuk, jättedålig är han. Han kan knappt gå, ligga eller stå. Nu ligger han och sover på soffan, hoppas han kan sova ett tag och att medicinen hjälper så han slipper operation! 

Dom sa förra året då han opererades att den kunde komma tillbaka och den här gången gör det ont på exakt samma ställe, så igår var han till doktorn som kunde konstatera att det var samma men att antibiotika kanske kunde räcka den här gången och om det inte blir bättre inom tre dagar så får han opereras! :(


Jag känner mig dum som gnäller på att jag har ont i magen och troligtvis feber, då det  inte går att jämföra med Martin, den stackarn! :(

Tog iaf ett ryck med lite städning efter helgen som blev minst sagt livad!

Nu sitter jag och kallsvettas framför datorn och funderar på om jag ska hoppa in i duschen eller ringa Annelie först? Tror det blir Annelie!! 


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards