Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Tove - 23 oktober 2011 13:08

Fick nyss ett samtal från Camilla. Jag åkte aldrig dit igår utan stannade hemma med Martin istället. Eller stannade hemma jag var ju först till Tessan och drack en grogg, sen var jag till Annnelie och dom och festade lite innan jag åkte hem för att ta tåget till Ljunga  23.40 men Martin hade fått feber igen och var inte alls pigg så hade inte hjärta att åka plus att jag var trött, så det hade nog inte blivit så roligt om jag hade åkt heller!!


Men nu vill Camilla att jag ska åka till Ljunga och nu funderar jag på om jag ska göra det eller inte, tror jag gör det, men tåget går om en timme så måste skynda mig om jag ska det!!! 
ÅHHH Hatar att stressa iväg när man är osäker på om man vill åka eller inte.

Det positiva är ju att Camilla och Linda ska till stan imorrn och isf så kan jag åka med dom hit och kanske gå runt och kika i affärer med dom innan! Och det vore ju roligt.

Ja nu måste jag ringa Camilla å komma på hur jag ska göra, om jag ska åka eller inte? Det får vi se.. :) Men glad blev jag när hon ringde iaf!!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards