Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Tove - 19 oktober 2011 15:31

Imorgon blir det troligtvis operation för Martin!
Stackarn har sovit i två timmar inatt, gått mellan soffan och sängen,  fram och tillbaka, vridit och vändit och i ren desperation och utmattning så lyckades han tillslut att somna!

Vaknade av att telefonerna ringde, min mamma och hans mamma. Typiskt mammor!! ;P

Det är svårt att se någon man älskar ha en konstant smärta och veta att man inte kan göra någonting för att ta bort den... Man kanske skulle bli doktor eler göra som mamma och pappa gjorde när jag var liten, blåsa eller pussade bort det onda!

 


Idag har vi haft en riktigt slappdag, sett film och mera film.. VRÅLBRA!!!!

Martin tog och klev upp och gjorde en köttfärssås medan jag cyklade på Ica och handlade alvedon och pasta! Nu ligger han återigen på soffan helt utslagen och trött, ont som fan har han också! Alvedonen hjälper bara lite.... :(



Pratade nyss med Maja i telefonen, en massa skitsnack som vanligt, om skola och pojkvännerna våra.  Jag om min som är sjuk och hon om sin som är borta tills på tisdag! Pratade även lite om hennes lilla bebis i magen såklart. Ska bli intressant att se om det är en eller två! NU börjar ju jag också tro att det är fler än en, fast jag trott på en hela tiden! Vi får snart se... 

HAHA det var så roligt när hon sa första gången att hon trodde det kanske var två. Hon ringde mig och sa ganska skärrad och lite rädd:

- Tänk om det är två Tove? Då ska jag ha två av allting... och tvillingvagn!!!

Jag svarade:

- MEN GUD VAD ROLIGT  MAJA, det har jag alltid velat ha!!

Och då säger hon......

-JAG TAR JU DIN DRÖM TOVE!

HAHAHA söt hon är alltså precis som om man kan bestämma hur många man ska få.. Jag har alltid velat ha tvillingar men inte skulle jag bli arg om jag skulle få en!

Nu hoppas vi bara på att Maja och Jockes bebis är frisk och sen om det är två så är det en bonus ;) 



19/10 -1929 föddes du.... GRATTIS MORMOR PÅ DIN 82års DAG!!!     

 







 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards