Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Tove - 30 oktober 2011 14:47

Ja hela Ljungahelgen är avklarad och jag är på plats hemma igen. Martin ska snart iväg och jobba till tolv inatt och jag ska ligga i sängen å sova! Sov bara några timmar inatt och ännu mindre då man skulle ställa om klockan igen ;) haha

I helgen har jag varit en snabbis till farfar och hälsat på dom där, och jävlar vad stor Oliver blir sötungen! 

Sen har vi ju varit hos farmor, ätit gott och spelat kort och myst på. Igår skrattade vi så vi fick ont i magen.. alla var så otroligt fnissiga. Men tidiga kvällar för farmor nu så vi har gått bort till LInda vid niotiden båda kvällarna. Men det spelar ingen rolll, huvudsaken är ju att vi fick umgås med varandra. Och framförallt att hon lever!  


Magsuka eller inte?

Jag kan inte beskriva och tänker inte beskriva hur jag mått idag och igårkväll.. Men kan ju säga som så att jag tror jag har magsjuka!! Och det är inte roligt direkt!!! FY FAN SÄGER JAG BARA!! Blir blåbärssoppa och coca-cola för hela slanten idag. Smakade lite mat förut iaf och det verkar hålla sig kvar men annars har det kommit upp lika fort som jag svalt... :( Martin hade gjort jättegod kyckling med ris, sås och morötter och ärtor till, ville verkligen bara äta upp alltihop men det går ju inte så bra idag då.. så får värma på sen eller imorgon.

Pappa skjutsade hem mig eftersom han ändå åker förbi här på sin långa hemresa så Martin tog och lagade mat och bjöd oss på Lunch när vi kom, sen klippte jag pappa med trimmern ;) 


Näe nu blir det till å sova för min del, kan inte beskriva hur rött jag är i både kroppen och huvudet. Suck för magsjuka, man blir ju helt förstörd och uttorkad! :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards