Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Tove - 27 oktober 2011 17:12

Idag tog vi och åkte på Ica Maxi och storhandlade,

är så skönt när man kommer hem och vet att man har fulla frysen full med mat. Så jävla skönt!

Man blir som inte lika stressad heller om man vet att man bara kan ta fram något i frysen,

tina upp och sedan laga ihop något. 


Martin köpte Battlefield 3 idag, så nu är han nöjd kan jag lova, han ligger i soffan å spelar för fullt!  
Jag har spelat sims 3 idag och ska nog snart ska jag lägga mig i sängen och titta på några avsnitt Greek!  

Är också så fruktansvärt mätt just nu, åt Martins specialfläskkotletter och rotfrukter i ugnen idag!

MUMS VAD DET VAR GOTT!


Har ni provat den här då? 

 

Fruktansvärt god och smakade precis som jag trodde :) 


Sen så köpte vi den här också

 


Och den var också väldigt god :)

Är bra att ha en bit choklad i kylen om man blir sötsugen,

speciellt mörk choklad för då behöver man bara en liten bit


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards