Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Tove - 22 oktober 2011 15:38

Pratade med Linda förut och hon vill att jag ska komma dit och dricka, men tåget har redan gått och nästa går inte förrän 23.40 Så isf måste jag ju sitta här först å ha ensamfest! Så.. hmm.....

 


Sen har jag pratat med Annelie, och kanske det blir så att man går dit å sitter där med dom ett tag... Vore ju inte helt fel det heller! Hmmm....

 


Sen ringde Tessan också och vill att jag ska komma till henne nere på stan, dom har hotellrum på Knaust, och ville jag skulle komma å dricka en grogg! 
Kan det sluta med att man går dit? Hmm...

   


Alla lockar mig för tillfället och alla lockar på olika sätt och av  olika själ! Eller ska jag strunta i allt och vara hemma med Martin å se på tv å mysa på! Han är ju lite piggare nu och han tycker också att jag kunde gå ut ikväll.. men vet ju inte om jag egentligen orkar!

           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards