Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Tove - 25 oktober 2011 21:29

Idag har jag frusit som en gris, inte orkat prata med någon mer än Martin.

Jag sa jag skulle ringa Maja men orkade inte, förlåt mig Maja!! Ringer imorrn istället! :)

Legat och tittat på tv mest hela tiden, suttit lite vid datorn och lagat mat. 

Idag blev det köttfärssås och pasta penne med rårivna morötter till.

Det blev riktigt gott, är så man blir sugen på mer!


Sitter nu och tittar på Värsta pojkvänsakademin och helvete vad dum i huvudet folk kan vara! Varför skickar man in sin pojkvän till det överhuvudtaget, om han är så dålig och dum så får man väl för i helvete göra slut med han.. och ännu värre!! Sen när dom är med i programet och inte orkar höra allt, och blir ledsen och skriker och ramlar i backen och har sig.. Det är ju tjejerna som gett sig in i leken, det är ju dom som anmält sina pojkvänner och då är det ju lite... "Har man gett sig in i leken får man leken tåla" som gäller tycker jag!

Vill man inte höra sanningen så kanske man inte ska vara med i den här sortens program heller! 

Blir så less på folk just nu! HAHA

Jag kan ju bara prata för mig själv.. antingen får man stå ut med en idiot... om man vill det, eller så gör man som jag gjorde... jag gjorde slut med en idiot och skaffade mig en prins!

Ja för det är vad jag har just nu och jag skulle med glädje sätta han i en lögndetektor och anmäla han till världens bästa pojkvänsakademin. För det är vad jag har.

Världens bästa pojkvän!

Iallfall världens bästa för mig!

.....och sen kan vi skippa lögndetektorn, för den behöver jag inte! 


Ja man kan ju säga att man blir ganska glad av att titta på såna här "skitprogram" iaf,man får ju se hur bra man själv har det! 

Så tack Martin för att du inte är dum i huvudet, utan helt underbar överallt och på alla sätt! 

   


Jag älskar dig!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards